Heeej.

Idag har jag gjort inget. Alls.
För de var typ -19 vid vårt hus och -26 i nedre delen av backarna och på toppen var det -17. Så det är inte så kul för jag har inte åkt skidor eller gjort nåt alls idag. Det är tråkigt men efter lunch kanske vi ska åka skidor om dom har öppnat liftarna igen. Idag kanske jag skulle ha åkt en svart backe men nu är det jättekallt och så har det inte snöat nåt sen typ igår eller förrgår så alla backar är helt isiga så man får inget grepp med skidorna.. Men jag kanske försöker ändå för det värsta som kan hända är att jag ramlar och bryter nåt. Eller nej. Det värsta som kan hända är att jag ramlar där det är som brantast på en isfläck och bryter båda benen och tappar stavarna men att skidorna inte lossnar så jag släpas ner för resten av backen och med min vanliga tur då da så kommer det säkert en pistmaskin och kör över mig så jag blir strimlad i 654272846532825 bitar och utspridd i hela backen. Men det kommer nog inte hända så ni behöver nog inte oroa er.

Men det ända som man kan göra är att äta blodpelsiner för vi skulle köpa mandariner eller clementiner (skitsamma) men vi råkade köpa blodpelsiner.
Sorry för tråkigaste inlägget och ja jag vet att jag är lite brutal ibland.❤😂



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0