Har inte kul nu.

Nepp.. Seriöst döör.
Dels för jag inte sov så bra inatt, (läs: värre än vanligt) och för att jag just nu borde skriva en lång fakta text om mig själv på engelska, eller öva på -ar,-er,-ir verben på spanska, eller öva inför matteprovet som jag kommer göra när jag ska till skolan om en vecka igen. Jag gjorde just no läxan.. Börja lixom med det lättaste. Fast jag ska skriva dagbok på engelsk hela veckan också. Fine. Jag suger på engelska. Borde antagligen (läs: måste) packa snart.. Med tanke på att vi åker vid typ 08:00 imorn. (Vet att det aldrig kommer hända att alla i vår familj är klara då, men dom har ändå sagt det och man vill inte direkt va den alla väntar på.. Hehe.) Men öööh. Ja, jag är trött. Ja, jag känner mig döende. Ja, jag hade autopilot idag me. Och nej, jag är inte så hypad som jag skulle vilja orka vara med tanke på att jag fyller 14 i övermorn. Jippie. Är såååå glad. Verkligen. Jag skrattar. Haha. Ha ha ha. Jag sitter och gör läxor en fredagskväll. Klart som fan jag är glad! Tack så jävla mycket för läxorna! -.-
Lite random bilder.. Dockan skulle verkligen passa i en skräckfilm tycker jag.. Typ bride of chucky eller nåt. Haha!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0