Haaaalååå! ❤
Idag va en jättemysig dag. Först va jag i skolan 09:10-12:50 sen drog jag och Anosha och fettade oss med massa godis sen åkte vi till Anosha och typ fixade till oss lite och åt godis sen åkte vi till eriksdalsskolan och träffade dom vi var med jäääämt innan vi bytte skola de var jättemysigt. Vi stalkade dörren till deras lektions rum också.. Men jag har saknat dom jättemycket asså på ett sätt saknar jag eriksdal men igentligen inte för den enda anledningen är för att jag saknar alla roliga personer och vår stökiga bigga klass okej att den var typ jättestökig och så men ändå det var lixom vår klass asså det går inte att förklara men jaja. Jag saknar igentligen inte skolan bara alla personer i den.. Haha! Fast har lixom gått där sen sexårs så har massa minnen och så därifrån men aja.❤ eeeegoooopic



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0