✌Åla aj am god att espanjol

Hejsan!❤
Idag var det ganska bra skoldag ändå vi började 9 och slutade fem i två sen väntade jag på Anosha när hon hade hemspråk sen åkte vi hem. Måste öva på engelska läxan fast den är ganska lätt men spanska läxan seriöst vad tråkigt det är typ böjningsformer och några meningar och idag fick jag veta att vi har matteläxa fyfan. Men det gör inget. Imorn är det iaf onsdag och jag gillar onsdagar fast vi börjar typ 8 men iaf så har vi några lektioner och sen bild och det är typ det enda jag är helt okej på av alla ämnen men jag har bestämt att jag ska va så bra att dom inte kan ge mig dåliga betyg mouahahaha ond plan. Men aa på fredag blir det nog jättekul tror jag haha men man vet ju aldrig saker går ju åt helvete hela tiden.. Haha! Men aa måste göra nått vettigt nu..✌ Haha flumbild..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0