Jul.

Hejsaaan.
Jag kan som vanligt inte somnaaaa.
Eller sova sen när jag väl har somnat heller för den delen. Vaknar då. Men aa är väl typ jättenöjd och så över alla grejer jag fått idag. Sen blir de ju jul me pappa imorn och sen har vi inte fått från mormor och morfar och farmor och farfar så aa blir väl en hel del julklappar.. ;) men de jag är mest nöjd me är en högtalargrej till iPhonen som har aotomatinsomning så jag kan lyssna på musik när jag somnar :D kan inte somna utan musik och det är inte jätteskönt att ha hörlurar i hela natten.. Haha ;P men aa familjen kommer ju ångra att dom köpte den för det låter ganska lätt genom väggar och så i vårt hus.. HAHA their misstake.. ;) men aa har inga vackra bilder till er nu så aa. Men jag hatar mig för att jag inte kan sova. SERRIÖST jag måste väl få sova nån gång en hel natt som en normal människa?! Eller vänta. NEJ. Det kan jag tydligen inte få.? Aja sorry blir förbannad på mig själv sorry godnatt och förlåt för tråkigaste inlägget ever lixom men vad ska man göra då..❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0