Jul hos pappa.

Hejsan!
Idag firade jag jul med pappa, katten, Linus och Elvis. Jättemysigt! Fick massa grejer idag me. Bl.a. En sorts iPad/surfplatta och lite så..❤ Men aa. Skitnöjd idag med! Imorn kanske vi ska åka till Värmland men det är inte säkert eftersom det är ganska mycke snö och så. Antar att det blir liiite julfirande där me?❤ Lite egopics på mig i min nya ziperall.. Asså jag har den som ett mysplagg, inget jag skulle ha en vanlig dag lixom! Men de kanske ni fattar.. ;P
Aa den är iaf skitsnygg och mysig och när jag ser den tänker jag på USA flaggan och filmen herbie om nån retard som jag vet vilken film jag menar.. Haha! Men aa. Jag är INTE SERIÖS på bilden HAHA! ❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0