Innan 3G slutar fungera helt.

Heejsan❤
Ska jag vara ärlig? Jag har så sjukt jävla tråkigt. Har åkt bil sen 09 och åker fortfarande. Stannade för en stund sen och åt mat.
Ska jag vara oärlig? Jag har jättekul i bilen och min familj är så himla rolig och normal. Och vi kan beställa mat på Max.

Ska jag vara en normal människa? Sorry då får du hitta en annan blogg.. Dåååliiig huuumoooor.se
Men tänkte bara säga att mellan städer så fungerar inte 3G då bra och vet inte hur det är i Idre alls faktiskt. Antar att dom inte har jättebra internet för dom tror nog att man är där för att åka skidor.. Haha!
Men aa.
Imorn blir jag 14 då. Yeah.
Så jag känner att jag kan bjuda på lite flum bilder från massa nätter när jag inte har kunnat sova ahaha. Dom mobbar vi inte för seriöst jag har så jääävla tråkigt på nätterna. Men ja. Ni kan få en bild på mig och mun bror Linus oxå. Vi är ju himla vackra asså HAHA



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0