...................................

Hejsan folket!
Kan inte sova så bloggar ist! Imorn blir det hem till Stockholm igen. Åker efter lunch så är väl hemma nån gång på kvällen antar jag.

En grej som jag har blivit sjukt beroende av är min surfplatta! Trodde inte jag skulle bli så fäst vid den?! Men jag har viaplay och netflix så kan kolla på exakt vilken film jag vill när jag vill (och har internet. Hehe) men grejen är att om nån inte gillar filmen jag vill se så ba "MIN surfplatta. JAG väljer film." Sen ser man bara vilken film man vill! Haha.. Aa normal unge här. Idag har jag sett tre filmer forever alone. En jättekonstig med ett jättekonstigt namn. En jättedålig (seriöst har inte sett nån sämre) som hette parents. Och den fanns i kategorin skräck jag ba "eeeh?? Whaaaaat?!!" Och sen såg jag creep. Helt okej och den bästa filmen idag iaf! Men aa. Sov. Jag måste verkligen sova mer. Men det går inte..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0