Hej. Alla. Folk.

Idag har jag inte gjort så mycket direkt. Och man kan säga att jag inte har gjort något som jag skulle ha gjort ahaha. Skulle kanske pluggat till spanska provet imorn men nä skrev bara spanska grejerna i mobilen och kollar där ibland så det fastnar! Sen skypeade jag med Emmie och vi hade så kul ahaha först lockade Emmie håret och jag typ borstade mitt och så sen sminkade vi oss typ med läppstift och vi blev ju sååå snygga.. Ahaha när jag skulle äta middag undrade min familj vad fan jag hade gjort hade typ läppstift och massa smink och alla bara eeeh?! Haha åt semla självklart idag. När man får vara ett fetto barn ska man passa på vafan! ;) sen har jg målat mina naglar aa det var nödvändigt känner jag. Nej men älskar att måla naglarna haha hatar när nagellacket försvinner! :O men aja måste kolla spanskan lite till imorn annars blir det bigfail.. Det blir det ändå men om jag kollar nu så blir det ett mindre bigfail. Ahaha!
Eeeuw mina fingrar är jättefula på bilden. :s



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0