Sovasovasova. Om man kan.

Jag blir så jävla irriterad! För typ alla utom mig så blundar man några sekunder och sen är det en ny dag. Men för mig tar nätterna hundra år. Heeeelt oändliga och jag kan inte sova. Det som stör mig mest är att alla verkar sova så gott. Som såhär: det var mörkt i hela huset och alla låg och sov i sina sängar. Drömde fina små drömmar. Men, inte riktigt alla? I mörkret sitt rum låg en flicka som inte kunde sova. Hon kunde inte sova på flera veckor. Så efter några veckor dog hon. Medan alla andra låg och sov gott i sina sängar. Ens of the story..
Vackert vackert asså. HAHA. Fan tänk om jag dör av sömnbrist?! :O omg kan man det?? Jag kommer dööö! Aaaah?! Nej. Jag dör inte. Jag ligger bara i min säng och väntar på att det ska ljusna utanför fönstret så jag slipper låtsas sova och va normal.



Kommentarer
Alva

Hahah, nej man kan inte direkt dö av sömnbrist.
Däremot så kan man bli "psyktiskt" påverkad.
Haha, för mig är det inte heller att blunda och sen somnar jag... Oftast inte...
Men du mst komma på en bra teknik liksom!
Hehehhehheh jag frågade en gång om råd på Apoteket :)
Det finns också ett naturläkemedel som man använder i längden som liksom hjälper lite allt efter som typ!
Så prata med ngn på apoteeeket! :DD
Hihihihihihihihi

2013-01-07 @ 19:16:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0