Idag.

Hej♥
Idag så var det jättelite lektioner i skolan.
Vi hade bara idrott (teori) och so (skrev lite anteckningar) sen slutade vi 11:20.
Blev fett lycklig då haha..
Älskar när man väntar sig en vanlig dag och sen blir den awesome♥
När vi hade slutat så drog jag, Emmie, Anosha och Alva hem till Alva och åt.
Sen hjälpte jag och Anosha dem att ta bilder till deras header.
Sen vid 13:40 så drog jag och Anosha mot slussen och sen till eriksdalsskolan.
Där träffade vi Tina Fina och Alma och Elin och några till, myspys!♥
Haha glömmer inte Tinas reaktion ;)
Sen vart det fail, heh..
Vi trode resten i gänget skulle vara där, men de hade redan slutat.. :O
Men vi drog till Nicolina Den Fina hus och stalkade hennes fönster lite.. HAHA!
Sen när vi precis skulle gå så möter vi henne på vägen haha!?
Jag och mina reaktioner, HAHA!?
Sen var vi hos henne och Razicka var oxå där och vi snackade massa.
Saknat dem så jävla mycket asså!♥
Hann tyvärr inte träffa de andra i gänget idag, men gör det en annan gång.
Hann inte träffa Lova heller, trode vi skulle hinnamed det.. aja.
Vi har redan träffat henne en gång denhär veckan igentligen(?), men ändå..
Skitbra dag med massa kompisar och så! :D
PUSS
Varsågoda, en gammal bild på Nooni. Goosh vad liten hehe ;)
(från typ februari eller nåt!?)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0