Skola imorn rädda mig nån.

Jag dör.
Om det finns nåt som gör att jag om möjligt sover ännu sämre än vanligt är det att jag vet att det är skola imorn, och jag borde sova då så jag inte somnar på typ nån lektion. Somna. NU. Sen ligger man där och stressar upp sig själv. När jag kom hem idag så höll jag på att somna i soffan.. Aa men sen så började familjen ropa på mig och jag är ju himla trevlig när jag halvsover så jag ba:- VAFAN jag är i SOFFAN!! ERA RETARDS JAG SOVER. Hehe..
Asså jag tror jag sover dåligt för att jag är stressad. Men jag vet inte det går inte. Jag försöker alltid tänka som jag blev tillsagd när jag var liten; du måste inte somna, det räcker att blunda och vila. Och det fungerade när jag var liten. Då slappnade jag av och somnade efter en stund. Men det GÅR INTE längre. Men nu ska jag sluta dampa. Antar att jag är sur för att lovet är slut om några timmar.. Sorry! ;) hoppas ni haft bra lov och allt sånt! Fick en heeelt underbar bild på Elvis när han gäspade förut, eller vad tycker ni?? ;P han ser ut som om han ska äta upp en :O



Kommentarer
Januari barnet! :)

Jag kan komma och rädda dig och ta dig till glasslandet där man inte blir tjock av glass och godis och så kan vi megafetaätaglasstillsviintekanandas!!!!!!!!<33333 :)

2013-01-09 @ 18:15:52
URL: http://myworldspace.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0