Tiiiisdaaaag.

Hejsan Alla!
Nu borde jag typ städa mitt rum eller göra engelska eller spanska läxan eller gå ut med Nooni men jag har bara legat i soffan och lyssnat på musik sen jag kom hem har seriöst inte orkat resa mig och göra nåt alls inte ens kollat i nån av spanskaböckerna eller engelska boken fast dom ligger bredvid mig omg.. Måste läsa typ en miljon sidor i nån fysik bok och jag känner migsjälv så jag vet att jag aldrig kommer göra det haha. Fast det är typ bara 20 sidor men asså skulle vilja orka vara duktig i skolan men tyvärr känner jag att med det nya betyg grejen får man ändå inga bra betyg så jag vet inte det känns onödigt att kämpa extra när det inte ens märks i betyget sen. Haha aaaaah jag har haft en dag full av huvudvärk så aa då känns allt hopplöst men aja det blir bättre för snart är det sommar och seriöst inget ska förstöra min sommar. INGENTING får förstöra den. Haha men aa.. ❤✌



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0